Vacature

    Medewerker administratie en communicatie (M/V)

    Part-time (24 uur)

    Voor Komeco, Gicom en Gicom Jachtcentrum Ketelhaven zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega die zich wil bezighouden met administratieve en communicatieve werkzaamheden met een vaste werkplek bij Komeco.

    Wat ga je doen?
    Je beantwoord mails en telefoon, zorgt dat klanten geïnformeerd worden en dat alle mail en post op de juiste manier verwerkt en gearchiveerd wordt. Je houdt de administratie bij, waaronder de inkoopadministratie. Verder ondersteun je de verkoopafdeling met administratieve taken.

    Wie zoeken wij?
    Het is een veelzijdige en afwisselende functie, waarbij klantvriendelijkheid en gestructureerd werken heel belangrijk is. Het zou mooi zijn als je flexibel en creatief bent ingesteld, zodat je voor alle bedrijven de communicatie kan organiseren. Heb je ook nog affiniteit met watersport? Dat is helemaal top!

    Functie-eisen:

    • MBO werk- en denkniveau in administratie en receptiewerk;
    • Goede communicatieve vaardigheden zijn een must;
    • Klant- en servicegericht;
    • Flexibele instelling;
    • Goede beheersing van de Duitse en Engelse taal is een pré;
    • Affiniteit met watersport is een pré.

    Wat bieden wij?

    • Een afwisselende baan met aanvullende opleidingsmogelijkheden;
    • Een prettige, collegiale werksfeer
    • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

    Wil jij werken binnen onze bedrijven en spreekt jou de combinatie van deze werkzaamheden aan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

    Heb jij belangstelling voor deze functie? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren! Stuur een sollicitatiebrief met cv naar Gicom B.V., afdeling Personeelszaken, Oogstweg 9, 8256 SB Biddinghuizen of mail naar personeelszaken@gicom.nl.

    Voor informatie kan je ook bellen naar 0321-332682 en vragen naar Mieke Kemper.

    Een gezonde bodem begint bij Komeco

    • Een rijkere bodem begint bij Komeco
    © Copyright 2023 Komeco B.V. | Ontwerp en realisatie: StudioTof!